első versem

2010.01.11. 20:56

Titkos városom

 

Ahogy az aranysugár eléri ajkát,

S boldogság lepi el öreg tornyát,

Csodálkozva nézem őt,

Ahogy pompázik napvilágította színeitől,

S egyszerrejót s rosszat, átérzek mindent,

Ami a múltban történt, s ahogy fog a jövőben.

 

Én szólnék hozzá…

De nem felel.

Mivel oly sok ember zavarta nyugalmát,

S ő nem győzött dicsekedni mindenével mi csodás,

Már kitudja él-e, vagy csak tetteti,

Mivel nyugalmáért fogadalmát meg nem szegi.

 

Csak várok, s várok,

Míg nem ad választ én nekem,

Akár hónapokig vagy évekig,

De kérdésemre választ kell adni!,

Mi lesz most, vagy a jövőben?

Meddig hallgat varázslatos börtönében?

 

Csak várok, s várok,

Míg Isten nem szól: most már elég volt!

S ekkor titka örökre elhalványul,

Kíváncsiságom örökre elmúl

A lélek pedig zavartan hordozza tovább, óriási nagy titkát.

A bejegyzés trackback címe:

https://varatlanesocsepp.blog.hu/api/trackback/id/tr791664657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bicska Maxi (törölt) 2010.01.19. 20:49:37

Elképesztő vers... pont ugyanilyet élek át én is... csak én még várok...
süti beállítások módosítása